Re: Jak sprawdzić IP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 14:50:37 MET DST

Użytkownik "MarkPunk" <markpunkXXX@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e4mknq$17m$1@news.elsat.net.pl...

> nie bardzo :(

Nasunęło mi się jeszcze coś takiego - tej maszynie dać w autostarcie, lub w
cronie pingowanie pod określony adres w określony sposób, aby nie pomylić z
innymi. Teraz tylko przechwycić tego pinga i jesteśmy w domu. Mając numer
pingującej nas maszyny możemy się do niej podłączać na wiadomy już IP.
?
W nieco podobny, choć ręczny sposób, wyłuskiwałem dla NetMeetinga numer IP
kogoś z Neostradą.

--
LH
Na pohybel spamerom...