usb 2.0

Autor: empirium <empirium_at_o2.pl>
Data: Thu 18 May 2006 - 11:38:56 MET DST

Witam co prawda moje pytanie nie dotyczy stricto windowsa nt, no ale mam
nadziej ze ktos pomoze mi rozwiazac nastepujacy problem.
Jest laptop della i zostal tam zainstalowany system win 98 SE, wszystko
chula ale jest jeden beznadziejny problem, ktorego w zaden sposob nie
potrafie rozwiazac,nie moge odpalic na nim pendriva zadnego, usb wykrywa
ze jest podlaczony pendrive i chce instalowac serowniki usb 2.0, ale w
zaden sposob nie moze ich zainstalowac, wyskakuje blad ze nie moze
odnalezc sterownikow, wskazywalem mu juz orginalne sterowniki do tego
pendriva jak i inne strowniki usb 2.0 dla win 98 i nic , to saamo
ma ktos jakis pomysl jak ten problem rozwiazac?