Re: Jak wyczyscic tablice partycji?

Autor: jarekexe <jarekexe_at_wp.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 01:28:57 MET DST

Oj sorry pogubilem sie, masz racje. Teraz myslalem o innym
problemie. Nawet nie wiem co to. Sata teraz odpiety jest i pracyje na
starym IDE. System dziala sprawnie poza jednym. Nagrywarka CD LG. W
pewnym momencie zaczela szwankowac. I teraz np, jak kopiuje dane z
CD, to transfer max 1MB na sekunde [film 10 minut] a plyty nagrywa
ponad 10minut [a nagrywal 3.5 minuty]. Bufor podczas nagrywania skacze
od 0 do 99% i po zakonczeniu nagrywania, proces o nazwie 'system'
zuzywa mi od 15 do 99% zasobów CPU [skacze] nawet po zamknieciu
Nero.

Co do SATA, to robilem niedawno test uzywajac SEATOOL [bo to
seagate] i na partycjach wykryl nieznane bledy ;) takze chyba oddam
do serwisu, bo jeszcze na gwarancji.