Re: WinXP sp2 blokada połączeń przychodzących

Autor: <conradh_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 06:36:15 MET DST

> Użytkownik <conradh@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Hmm... skoro rzeczywiście nie masz żadnych przeszkód w ruchu przychodzącym,
> a mimo to nie przyłazi, to zagadaj z operatorem, czy czegoś nie rzeźbi?
>
> --
> LH
> Na pohybel spamerom...

Oprator nic nie tnie. Na innych kompach wszystko dziala OK.
Moze jeszcze maly wstep jak do tego calego zamieszania doszlo.
Otóż podlaczylem do tej samej, domowje sieci (tego samego switcha) dwa
komputery, ktore dzialaly wczesniej w firmowej sieci z domenami. Na jednym z
nich usunalem domene, przydzielilem do grupy roboczej, potem znowu dodalem do
domeny (tej z ktorej wczesniej usunalem) i ponownie usunalem z domeny. Do
domeny dodawalem laczac sie przez VPN. (Wszystko w ramach wyboru
konfiguracji ... ze tez mnie podkusilo :-) ) Po tych zmianach. oba komputery
zablokowaly polaczenia przychodzace. Wylacznie (fizycznie z pradu i kabelka
sieciowego ze switcha) jednego z komputerow nie wplywa na blokade.
Oba kompy to WinXP SP2.
Moze to jakas security policy sie wlaczyla albo inne dranstwo ?