Re: Jak wyczyscic tablice partycji?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 May 2006 - 11:38:09 MET DST

Użytkownik "jarekexe" <jarekexe@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1147587180.030762.259130@v46g2000cwv.googlegroups.com...

> No wiec zrobilem tak, zainstalowalem zaraz po tym XP, i od razu
> cos nie tak. Dziala jakbym uruchomil go na Pentium100 albo gorzej.
> IE uruchamia sie 2-3 sekundy, Mozilla 5-10 sekund i ogolnie dziala
> slabiutko [A ja mam celeron 2.4gh, 512 ram, hdd sata]. No i caly
> czas podczas restartowania komputera 'zasypia' na okolo 60 sekund.
> Dysk moze i dziala sprawnie ;) W sumie to juz temat nie na ten
> topic chyba, prawda? Aly gdybys mial jakies sugestie, bylbym
> wdzieczny, bo wielu 'specjalistow' rozlozylo juz rece na moim
> przypadku ;)

A to już na pewno nie jest problem związany z partycjami, tylko być może
z samym dyskiem. Sprawdź, jaki transfer został ustawiony w Windows we
właściwościach kontrolera dysków. Powinno tam być UDMA. Jeżeli jest PIO,
to albo dysk już się sypie, albo nie zostały zainstalowane sterowniki do
chipsetu kontrolera dysków, albo są niekontakty na tasiemce do dysku i
system przełączył się na wolniejszy ale bezpieczny tryb pracy PIO. Dysk
możesz przetestować programem diagnostycznym pobranym ze strony jego
producenta. Przeczytaj też poniższy artykuł:

817472 - Dyski IDE ATA i ATAPI działają w trybie PIO po wystąpieniu
wielu błędów przekroczenia limitu czasu lub błędów CRC
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;817472

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/