Re: AutoPatcherXP kwiecien '06 i SP2

Autor: Przemek (pxxbxx) <przemek_at_pxxbxx.com>
Data: Sun 14 May 2006 - 11:18:59 MET DST

> ja mam od dawna wIn XP + sp1a i poprawki krytyczne uaktualniane caly
> czas. System chodzi dobrze i sprawnie. Raz zainstalowalem spII i mi sie
> nie spodobalo... wole dawna konfiguracje.
> Te wszystkie zapory itp... jakies bjwry na pasku... wole bez.

Ja po zainstalowaniu wszystkich krytycznych poprawek i SP1 + jakis
bajerow z tego AutoPatchera jestem ogromnie zadowolony bo WinXp chodzi
jak burza a do tego zajmuje o ponad 40mb mniej w pamieci ram. Myslalem
ze jakos mozna to przyspieszyc i dodatkowo usprawnic SP2 ale powoli sie
do tego zniechecam.