Re: AutoPatcherXP kwiecien '06 i SP2

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 14 May 2006 - 12:22:03 MET DST

Przemek (pxxbxx) wrote:

> Co sądzicie o tym zestawie poprawek do WinXp? Osobiście zainstalowałem
> sobie wersję z lutego '06 z SP1. Jestem zadowolony bo system
> przyspieszył, dostałem parę ciekawych programów i masę poprawek do
> WinXp. Chciałbym sobie uaktuwalnić poprawki jednak sporo się nasłuchałem
> , że SP2 robi więcej szkody niż dobrego? Mógłby mi ktoś powiedzieć coś
> więcej na temat plusów i minusów SP2 (tak po krótce). Z góry dzięki.

Ja mam SP2 i nie narzekam. System działa szybko i stabilnie. Nie było
jeszcze programu który by z tego powodu nie działał prawidłowo. Systemowa
zapora która przychodzi w SP2 jest bardzo dobra dla początkującego
użytkownika. Zawsze jak komuś instaluję system to zostawiam mu jedynie
systemowa zaporę. Tłumaczenie działania nie zajmuje mi tyle co przy
normalnych firewallach. :)

Wszystkie inne dodatki, jeśli okażą się nie potrzebne, można w prosty
sposób wyłączyć. Po zabawie z usługami ilość zajmowanej pamięci również
idzie ostro w dół.

Problemy z połączeniem mogą wynikać ze źle skonfigurowanej zapory lub z
powstałego konfliktu z firewallem użytkownika. U mnie nigdy takiego
problemu nie było. Zero problemów na neostradzie oraz z obecnym łączem z
kablówki.

Poza tym sam w bardzo prosty sposób możesz się przekonać jak to będzie się
sprawowało na twoim komputerze. Ściągnij i zainstaluj. Pamiętaj tylko o tym
aby zaznaczyć opcję umożliwiającą późniejszą deinstalację. Jeżeli się nie
spodoba to po prostu odinstalujesz sobie SP2. A jeśli będzie działać jak
trzeba to z katalogu windowsa wywalisz backupa. :)

Kiedy SP2 po raz pierwszy ujrzał światło dzienne to kilka programów
odmówiło współpracy. Było o tym głośno. Teraz autorzy tego softu poprawili
swoje produkty i wszystko śmiga jak powinno. Obecnie najwięcej problemu
sprawia instalacja SP2 na lewym systemie. Trzeba sobie kluczyk zmienić. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *