Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 19:24:47 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:8u87j4xexrrt$.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> No właśnie, niepotrzebnie nie dopowiedziałem :). TC tworzy pliki ".*" bez
> problemu, tylko Eksplorator Windows się buntuje - 'Wpisz nazwę pliku!'.

Ja m.in. dlatego już daaaawno przerzuciłem się, jeszcze na Windows Commander
w wersji 3.03 (a klienta FTP wbudowano od 3.50)
Ze względu właśnie na wygodę i całą kupę innych opcji, których
eksploratorowi brakuje. Jednocześnie TC umie uzupełnic swoje możliwości,
częściowo posługując się eksploratorem dla niektórych opcji. Np. zrobi
kolejkę do WinAmpa, za pośrednictwem eksploratora właśnie.
To jest dobry duet.

--
LH
Na pohybel spamerom...