Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 19:33:54 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:adxszm2x6eir$.dlg@fqdn.goomisha.pl...
> Nawet i to nie jest potrzebne. Nie pamiętam czy to było w TC/WC od zawsze
> ale od v 6.5 na pewno jest w okienku kopiowania przycisk Opcje i
> 'Automatycznie przemianuj skopiowane'.
> Efektem będzie:
> List.eml -> List.eml
> list.eml -> list(1).eml
> LiSt.eml -> List(2).eml

Ano. I tymże jeszcze lepiej się uzupełnia z masowym zmieniaczem nazw.
Pan Christian Ghisler zrobił świetną robotę tworząc WC/TC. Nawet mimo
niedostatków i bugów, które ma chyba każdy program.
Do tego stopnia, że... Jak jeszcze robiłem w Tepsie, kolega chciał abym mu
jakiegoś klienta FTP "wynalazł", co chętnie zrobiłem.
Ato taki, a to siaki, itd.
Udało mi się przeforsować, aby spróbował klienta z TC. <przejaskrawienie
reakcji> Szczęka łup o podłogę, chwila nieruchomo, a na koniec wypowiedź "O,
ten program jest gut, absolutnie mi wystarczy". </przejaskrawienie>. Brakuje
tylko chyba aby po naciśnięciu klawisza ENTER na zdalnym katalogu na poliku
*.EXE uruchomić ten plik...
No, to teraz wystarczy tylko podmontować ext3 w trybie najprostszym i
jechać... z tym, ze w wykazie pluginów dla TC znalazłem tylko ext2 i reiser.
(www.ghisler.com, odnośnik AddOns).

Dzięki za uzupełnienie mojej informacji.

--
LH
Na pohybel spamerom...