Re: uniemozliwienie zapiaywania sie w autostarcie rejestru

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 18:39:18 MET DST

Dnia 2006-05-13, *Adam Gramowski* napisał(a):

> Witam panstwa!
> Mam na komputerze ten tlen.exe. Mam z nim taki problem, ze za kazdym
> razem, kiedy go uruchomie on zapisuje mi sie w rejestrze (w tej czesci
> usera) w autostarcie (w kluczu RUN).

> Probowalem z poziomu administratora zablokowac mozliwosc modyfikowania
> pliku NTUSER.dat przez usera mu przyporzadkowanego, ale nic nie
> wychodzi

Za dużo kombinujesz :). Przejrzyj dokładnie opcje Tlena, tam jest
"ptaszek" włączający/wyłączający start razem z systemem.

A w przypadku bardziej ogólnym - nie zabieraj prawa do pliku NTUSER.DAT (i
tak IMO miałeś szczęście, że nie zablokowałeś całkowicie możliwości
zalogowania na konto) tylko do odpowiedniego klucza. Zaloguj się jako
administrator, podłącz gałąź rejestru (plik ntuser.dat użytkownika,
któremu chcesz zablokować ..\Run) i tam zmień uprawnienia do w/w klucza.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]