Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sat 13 May 2006 - 00:16:12 MET DST

goomish wrote:

> No to nadal nie jest jakiś wielki problem. Programików do konwersji mbox
> -> eml znajdziesz sporo w sieci. Większość potrafi konwertować znaki
> niedozwolone w Windows na podkreślnik itp.
>
> Albo spróbuj metody alternatywnej ale za to bardziej uniwersalnej - do
> zastosowania nie tylko dla maili. Przed skopiowaniem plików na Windows
> przygotuj je do tego :) Jakiś skrypt, programik (Krusader, coś
> wyspecjalizowanego w masowej zmianie nazwy?) zamieniający znaki
> niedozwolone na akceptowane w Windows. Z wielkimi/małymi literami może być
> większy kłopot ale chyba też powinno się dać :)

No juz takie cos opracowalem (zastepuje " i | podkresleniem - innych
niedozwolonych znakow chyba nie mam na tym dysku).
Bylem szczesliwy, rozpoczalem kopiowanie (po raz kolejny - najpierw
zaskoczylo mnie ", potem |), i wtedy dopadly mnie male/wielkie litery :)

Wiekszym problemem wydaje sie wlasnie zrobienie skryptu "wielkie/male
litery", gdy pliki sie zdubluja (do zrobienia, ale ile mozna spedzac
czasu na skopiowanie zawartosci dysku?).

Czy naprawde nikt nie mial wczesniej tego problemu?

--
Tomasz Chmielewski