Re: jak przegrac pliki z ext3 (Linux) na fat/ntfs?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 May 2006 - 00:05:44 MET DST

Dnia 2006-05-12, *Tomasz Chmielewski* napisał(a):

> Nie, koniecznie musza byc luzem.

No to nadal nie jest jakiś wielki problem. Programików do konwersji mbox
-> eml znajdziesz sporo w sieci. Większość potrafi konwertować znaki
niedozwolone w Windows na podkreślnik itp.

Albo spróbuj metody alternatywnej ale za to bardziej uniwersalnej - do
zastosowania nie tylko dla maili. Przed skopiowaniem plików na Windows
przygotuj je do tego :) Jakiś skrypt, programik (Krusader, coś
wyspecjalizowanego w masowej zmianie nazwy?) zamieniający znaki
niedozwolone na akceptowane w Windows. Z wielkimi/małymi literami może być
większy kłopot ale chyba też powinno się dać :)

P.S. Z "dotplikami" Windows sobie radzi (odczytuje, kopiuje itp) choć nie
można utworzyć nowego pliku (Nowy -> Plik...)

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]