Re: Halt systemu...?

Autor: vector <vector_at_krakoooow.kki.net.pl>
Data: Sun 07 May 2006 - 11:28:53 MET DST

"Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote in message >
> Być może Bartek ma jakieś konkretne doświadczenia/wiedzę z takim
> akurat komunikatem, więc nie zaprzeczam.
> Jednak *wydaje* mi się, że komunikat przekazał Tobie system.
> System mógł sie 'pomylić' w interpretacji błędu od sprzętu dzięki:
> - jakiemuś błędnemu sterownikowi

Problem tkwił w sterownikach do karty ATI RADEON Saphire 9200 128/128
AGP z najnowszymi aktualizacjami dosystemu. Program diagnostyczny
znalazł tylko jeden błąd na partycji FAT32 gdzie był plik wymiany dla
W2K, katalogi TEMP systemu i moje śmieci. Sterowniki karty pobrane z
WinUpdate wywalały system na starcie. W trybie bezpiecznym i
awaryjnym komputer uruchamiał się bez problemu. Po odinstalowaniu
sterowników ATI również. Po zainstalowaniu sterowników ATI a
uprzednim wywaleniu wszystkich Hotfixów również. Po aktualizacji -
HALT :) Więc rozkręciłem dziada, włożyłem mu starą poczciwą ELSE TNT2
Vanta AGP i chodzi jak dawniej tyle, że mam 16MB video ramu, co ja na
moje potrzeby jest wystarczające :)

Uprzednio miałem podobny problem z destabilizacją systemu. Winowajcą
okazał się modem SAGEMA do Neostrady. Skutecznie wywracał system. Na
Thompsonie było OK ale w końcu kupiłem router z modemem i mam spokój
:)

W każdym razie te płyty z podwójnym kontrolerem są strasznie
konfliktowe. SoundBlastera AWE32 też się musiałem pozbyć, a to była
świetna karta! Jeszcze na ISA :)

Pozdr, V.