Re: Halt systemu...?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 06 May 2006 - 14:24:30 MET DST

in news:e3hu1m$dfr$1@nemesis.news.tpi.pl , *vector* wrote:
> "Bartek Siebab" <bs@vt.pl> wrote in message
> timeout
> tak
> Segate baracuda IV chyba, 40GB, to była seria U5..?
> ST340810
> ale tak nagle? swap jest na drugim dysku, na wydzielonej partycji
> FAT, a to już 80tka Baracuda.

Być może Bartek ma jakieś konkretne doświadczenia/wiedzę z takim
akurat komunikatem, więc nie zaprzeczam.
Jednak *wydaje* mi się, że komunikat przekazał Tobie system.
System mógł sie 'pomylić' w interpretacji błędu od sprzętu dzięki:
- jakiemuś błędnemu sterownikowi
Mógł też zostać wyprowadzony w pole, docierający sygnał został \
zmieniony:
- na taśmie dysku niepewny styk, błąd RAM
Łatwiej sprawdzić/poprawić po kolei:
- styki taśm
- poprawić RAM
- zobaczyć co po starcie w awaryjnym (albo na innymn systemie)

Skoro jesteśmy na grupie dot. OS, zajrzałem do MS na ten temat:
http://support.microsoft.com/kb/q159865/
Poczytaj, może coś wywnioskujesz

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)