Re: subskrybcja norton AV

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 04 May 2006 - 17:52:56 MET DST

On Thu, 4 May 2006 08:06:55 +0200, AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>
wrote:

>To jest prawda.

dzieki za odpowiedz.
nosz kurcze. a juz mialem zwymyslac kolesia od paranoikow, choc
osobiscie tez mialem takie podejrzenia. no a teraz znowu jestem w
kropce bo jest 1:1 (bo RyAn twierdzi, ze to nie jest prawda).

>W przypadku upgradu czas liczony jest od tego właśnie
>momentu. Zresztą np po formatowaniu i ponownej instalacji czas również
>liczony jest od początku :). Przynajmniej tak było z NAV 2004.

zeby byc pewnym. czy to co piszesz, znaczy, ze jesli mam legalnego
nortonaAV. tuz przed koncem subskrypcji formatuje dysk systemowy
(pewnie wyczyszczenie rejestrow wystarczy) i po ponownym
zainstalowaniu systemu i nortona AV, mam znowu subskypcje na rok?

>Z drugiej strony nie przejmował bym się wyświetlanym komunikatem o
>możliwości przedłużenia subskrypcji, można to zrobić nawet i po jej
>wygaśnięciu.

tak to, to wiem, ale wtedy czy czas jest liczony znowu od momentu
przedluzenia, czy leci wstecz do momentu jej wygasniecia. <rs>