Re: subskrybcja norton AV

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 19:37:16 MET DST

In news:278k52dvspahpsh259vl196his4fo4kdl3@4ax.com , *rs* wrote:
> dzieki za odpowiedz.
> nosz kurcze. a juz mialem zwymyslac kolesia od paranoikow, choc
> osobiscie tez mialem takie podejrzenia. no a teraz znowu jestem w
> kropce bo jest 1:1 (bo RyAn twierdzi, ze to nie jest prawda).

Zwróć się do sędziego (pytanie do producenta/dostawcy) :)

> zeby byc pewnym. czy to co piszesz, znaczy, ze jesli mam legalnego
> nortonaAV. tuz przed koncem subskrypcji formatuje dysk systemowy
> (pewnie wyczyszczenie rejestrow wystarczy)

Nie wiem czy czyściłeś kiedyś po NAV, ale nie tak łatwo, choć się da.

> i po ponownym
> zainstalowaniu systemu i nortona AV, mam znowu subskypcje na rok?

Osobiście to widziałem :), co prawda nie na wersji kupionej, a na
3 miesięcznej dodanej do sprzętu, ale tak działa. Tyle, że to i tak
przekroczenie licencji, więc równie dobrze można pójść w cracki :(.

> tak to, to wiem, ale wtedy czy czas jest liczony znowu od momentu
> przedluzenia, czy leci wstecz do momentu jej wygasniecia. <rs>

Hmm, dodaj to do zapytania jw.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)