Re: subskrybcja norton AV

Autor: AdamS <adam_at_ciach_ciach.webpark.pl>
Data: Thu 04 May 2006 - 08:06:55 MET DST

Sławomir Stępniak wrote:

> Jeśli tylko przedłużasz subskrypcję, byłoby to dziwne. Zapłaciłeś za
> 'abonament' do dnia x, to i przedłużasz od następnego. Przypuszczam.
> Ale, jakbyś wpadł na pomysł wykupienia następnego roku już innym
> programem (wersją) np. chciałbyś NAV2005 upgrade'ować do NAV2006
> dnia x-90, to patrząc na nieznaczną różnicę ceny, przypuszczam, że to
> już może być prawda.

To jest prawda. W przypadku upgradu czas liczony jest od tego właśnie
momentu. Zresztą np po formatowaniu i ponownej instalacji czas również
liczony jest od początku :). Przynajmniej tak było z NAV 2004.
Z drugiej strony nie przejmował bym się wyświetlanym komunikatem o
możliwości przedłużenia subskrypcji, można to zrobić nawet i po jej
wygaśnięciu.

--
Pozdrawiam AdamS