Re: subskrybcja norton AV

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Mon 01 May 2006 - 22:16:38 MET DST

On Sat, 29 Apr 2006 01:04:56 +0200, Sławomir Stępniak
<slaw1step@poczta1.1onet.pl> wrote:

>Jeśli tylko przedłużasz subskrypcję, byłoby to dziwne. Zapłaciłeś za
>'abonament' do dnia x, to i przedłużasz od następnego. Przypuszczam.

wlasnie o to mi chodzi. koles, ktory to sprawdzal razem ze swoimi
znajomymi obserwuje taka sytuacje: na trzy miesiace przed koncem
subskrybcji user dostaje wiadomosc, ze jego subskrybcja dobiega konca.
ma do wyboru, zeby komunikat pojawil sie jeszcze raz, albo od razu
przedluzyc. jesli kliknie od razu przedluzyc, subskrybcja jest
przedluzona wlasnie od tego danego momentu, czyli user ma w plecy 3
miesiace.
to wlasnie chce sprawdzic, czy to prawda. nie mam powodu mu nie
wierzyc, ale co do tego co mowi, powolujac sie na podaj 10 osob,
jestem troche sceptyczny, bo to by byla bardzo grubymi nicmi tkana
sciema.
ponoc mcafee robi podobnie.

>Ale, jakbyś wpadł na pomysł wykupienia następnego roku już innym
>programem (wersją) np. chciałbyś NAV2005 upgrade'ować do NAV2006
>dnia x-90, to patrząc na nieznaczną różnicę ceny, przypuszczam, że to
>już może być prawda. W końcu od dziś masz całkiem inny program.

nie, no to jest raczej oczywiste, ale to nie ta sytuacja.

>PS, zapoznaj proszącego o radę z cennikami innych AV, które bez rabatu
>wypadają taniej, a i zasady sprzedaży są mniej 'podchwytliwe'.

mnie tam rybka czego on uzywa. sam uzywam nod32 i jestem zadowolony.
dzieki za odpowiedz. <rs>