Re: Zrzucanie pamięci fizycznej..

Autor: Celudor <oldboy-82_at_tlen.pz>
Data: Wed 03 May 2006 - 23:44:21 MET DST

W archiwum odkryłem wiadomość napisaną przez JOHNNIE WALKER, w dniu
2006-05-03 23:22:

> Gram sobie w Call of Duty 2 , pogram z 15 minut, zaczyna się przycinać,
> często jest tak że poprostu zawiśnie i nic sie nie dzieje a czasem pojawia
> sie niebieski ekran i zrzucanie fizycznej pamięci przy czym pojawia się
> napis że niby jest cos nie tak z plikiem sterownika kart nVidia.Mam Geforce
> FX 5200 procek 1.5 Ghz Athlon 768 MB RAM.Po restarcie kompa ekran mruga tak
> gdzies do 2 , 3 restartów, tak jakby grafa się przygrzała ?? Próbowałem już
> kilku sterowników, obecnie mam Omegi 61.77.

Sterowniki Omegi dla kart nvidi bazują na bardzo starych detonatorach, i
z tego co wiem projekt jest dalej nie rozwijany. Zainstaluj najnowsze
detonatory

> Co może być przyczyną takiego wiszenia??Please help!
> Otworzyłem obudowe i włączyłem grę, pograłem troche znów zawisło,
> dotknąłem radiator karty graficznej i był bardzo gorący.
> Na alt.pl.comp.sterowniki sugerują mi żebym dał nową pastę pod radiatory?

Bardzo prawdopodobne, że karta sie przegrzewa. Oprócz nowej pasty pod
radiator polecam założenie wentylatorka na niego. Powinno to rozwiązać
problem.

--
  Pozdrawiam