Zrzucanie pamięci fizycznej..

Autor: JOHNNIE WALKER <13thefriday[cut>
Data: Wed 03 May 2006 - 23:22:29 MET DST

Gram sobie w Call of Duty 2 , pogram z 15 minut, zaczyna się przycinać,
często jest tak że poprostu zawiśnie i nic sie nie dzieje a czasem pojawia
sie niebieski ekran i zrzucanie fizycznej pamięci przy czym pojawia się
napis że niby jest cos nie tak z plikiem sterownika kart nVidia.Mam Geforce
FX 5200 procek 1.5 Ghz Athlon 768 MB RAM.Po restarcie kompa ekran mruga tak
gdzies do 2 , 3 restartów, tak jakby grafa się przygrzała ?? Próbowałem już
kilku sterowników, obecnie mam Omegi 61.77.
Co może być przyczyną takiego wiszenia??Please help!
Otworzyłem obudowe i włączyłem grę, pograłem troche znów zawisło, dotknąłem
radiator karty graficznej i był bardzo gorący.
Na alt.pl.comp.sterowniki sugerują mi żebym dał nową pastę pod radiatory?

--
KEEP WALKING