Re: "copy protect, not allowed to change to tv"

Autor: Celudor <oldboy-82_at_tlen.pz>
Data: Wed 03 May 2006 - 23:40:16 MET DST

W archiwum odkryłem wiadomość napisaną przez olleo, w dniu 2006-05-03 22:57:

> Jestes pewien? To samo mam z DVD X Player 4.0 - to mi raczej wyglada na
> komunikat z drivera.

Pewien nigdy nie jestem, ale spróbuj ten film odpalić u kogoś z inną
konfiguracją sprzętowo-programową i zobaczyć czy wyskoczy podobny komunikat.
A swoją drogą nie widziałem jeszcze porządnie zabezpieczonych płytek
dołączanych do gazet:)
A jak już nic nie pomoże zawsze można zrobić obraz DVDDecrypterem i
podmontować w wirtualnym DVD. (Przy zgrywaniu usuwa większość jeśli nie
wszystkie zabezpieczenia z filmów DVD)

--
  Pozdrawiam