domena w WinXP prof

Autor: Tomek <dudziut_at_wp.pl>
Data: Tue 02 May 2006 - 09:56:03 MET DST

Witam grupowiczów

Chciałbym się coś dowiedzieć o domenach w WinXP prof. m.in. jak się je zakłada, jak powinna wyglądać konfiguracja itp. by móc się tym trochę pobawić. Nie ukrywam, że dla mnie jest to nieodkryty temat. Więc proszę Was. Gdzie mogę znaleźć jakieś przyjazne materiały by sobie troszkę o tym poczytać? No i czy w WinXP prof. można się tym pobawić. Ewentualnie mogą to być materiały do Win200x lub WinNT jeśli dla XPka nie ma.

Dzięki z góry
Pozdrawiam Tomek