"Szukam Mądrego" - wyjaśniło się :) i jeszcze pytanko

Autor: Krzysiek Z. <tukan77_at_tlen.pl>
Data: Mon 01 May 2006 - 22:06:07 MET DST

Dziękuje wszystkim którzy próbowali pomóc mi w wątku "Szukam Mądrego", a w
szczególności Andrzejowi P. Woźniakowi, dzięki któremu musiałem sie
nagimnastykować i podłączyć nagrywarkę na kanał primary razem z dyskiem.
Okazało się że spieprzony jest kanał secondary i to przez niego te cyrki.
W związku z tym że dysk i nagrywarka nie działają najlepiej na jednej
taśmie, mam krótkie pytanko:
Czy do kontrolera ATA100 na PCI da się podłączyc nagrywarkę, czy lepije
podłaczyć tam dysk, a DVD dać na Primary na płycie ?

Pozdrawiam
Krzysiek Z.