Re: Outlook Expres - nieznany błąd, niby nie wysyła a wysyła.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 01:49:00 MET DST

Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
wiadomości news:e312dv.1sg.1@slawstep.aqua.poznan.pl...
> Ty możesz/nie wyłączasz, ja też czasami, wiemy kiedy można sobie na
> to pozwolić, mamy wyłączone jakieś autokompaktowania, odstawiony od

Wyłączyłęm całkowicie autokompaktowanie, czyszczenie folderów robię ręcznie,
czuję się pewniej... Też raczej dla zaawansowanych.

> poczty antywirus, a nawet jak coś nie pójdzie to sobie poradzimy.
> A innym piszę, żeby wyłączali, nawet jak to niekonieczne, niech się

Słusznie Waść prawisz.

> nawyk wyrabia. Posty czytują też inni, i nie zauważą u siebie jakiejś
> drobnej różnicy, nie mam najmniejszego zamiaru się potem tłumaczyć,
> dlaczego nie ostrzegałem, że w takim to a takim przypadku szczególnym
> należało jednak wyłączyć.

Różni ludzie są. W sumie racja... ale jak trafisz na takiego, co będzie
pyskował, że nie ostrzegłeś, że się trzeba trzy razy podrapać za lewym
uchem...

Ogólnie - wyłączać trzeba. Odstępstwa wtedy, gdy naprawdę wiemy, co robimy i
wiemy jak zadziałać w razie sraki.
Dobra, spadam, oczy się kleją :)

--
LH