Re: Problem z dyskiem na FW

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 30 Apr 2006 - 01:51:58 MET DST

Użytkownik "Johnny" <moja_ocena@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1k8zfhesp6jny$.1w2jsfp569x80$.dlg@40tude.net...

> Niestety nie mam czym pomierzyc, ale z drugiej strony to przeciez ten dysk
> dziala normalnie z tym zasilaczem, gdy jest podlaczony pod zlacze USB2.
> Przypominam, ze dysk jest w zewnetrznej kieszeni, ktora ma dwa interfejsy:
> FW<->IDE i USB2<->IDE. Zasilacz jest ten sam w obu przypadkach.

Sprawdź styki na złączach (czy nie zabrudzone) i czy kabel nie przerywa, jak
nie masz miernika, to bateryjka i żarówka, czy przy miąchaniu nie pomryguje,
Może to jakaś przerwa się robi, albo zimny lut... Hmmm... może niech to
znajomy elektronik obbejrzy? Tak niezależnie od sprawdzenia napięcia.

--
LH
Na pohybel spamerom...