subskrybcja norton AV

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 28 Apr 2006 - 18:43:19 MET DST

nie uzywam nortona, ale zostalem poproszony o wyjasnienie ponizszej
kwestii.

chodzi o taka sytuacje. wykupuje subskrypcje na rok. 3 miesiace przed
koncem symantec sle mi komunikat, ze moja subskrybcja jest bliska
wygasniecia i daje mi mozliwosc update'u. jesli pamietam, kiedy
wykupilem poprzednia subskrybcje, moge poczekac do konca okresu
subskrybcji, ale moge tez zrobic update natychmiast. jesli zrobie
natychmiast okazuje sie ponoc, ze przedluzenie subskrybcji nastepuje
od wlasnie tego momentu, a nie od momentu wygasniecia starej. czyli
trace trzy miesiace. chodzi mi o ustalienie czy to prawda.
z gory dzieki. <rs>