Re: Zeżarło 800 mega

Autor: M. R. Lewandowski <marek.lewandowski_at_poczta.fm>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 15:21:04 MET DST

>głupie pytanie z mojej strony: a opróżniłeś kosz ?
Nie tylko kosz - zresztą mam ustawione coby od razu wywalać (bez kosza)
Sprawdziłem w TotalCommanderze (Ctrl-B): największy plik to pagefile.sys (ok
400MB) i dalej poczta odebrana i wysłana - po ok 150MB, ale tak to ma być,
trzymam 3 miesiace i zawsze było coś koło tego.
Ponawiam opis problemu:
1.Dysk C (niestety systemowy), wolne 1GB
2. Zapisuję 2 zbiory po 400MB, zostaje 200 wolnego.
3. Kasuję te zbiory, dalej mam 200MB wolnego.
Przy poszukiwaniachi kontrolach dysku okazuje się, że plików mam 7.5GB,
wolnego 0.2GB a partycja ma 9GB.
Defragmentacja nie pomaga,
nie mam Norton Utilities (to wogóle działa na NTFS?)
Do defragmentacji używam DisKeepera v.7 Lite (ten freeware-owy). On też
pokazuje, że mam 200MB wolnego.
Co zeżarło 1.3GB dysku?????
Zara szlag mnie trafi - wolałbym przepić, choc z drugiej strony WSZYSTKIE
programy pokazują, że mam suuuuper dysk. Cos mi to przypomina budżet: Saldo
jest, tylko kasy nie ma. Może Balcerowicz musi odejść :)????
ML