Re: Jak nie sciagac ponownie poczty ?

Autor: Anka S <stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid>
Data: Thu 27 Apr 2006 - 16:23:02 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2ps11$ivg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam takie pytanko : Jak zrobic, aby sciagac wiadomosci pocztowe
> 'pjedynczo'
> ? Czyli jezeli mamy do odbioru z serwera np 10 wiadomosci, i na dziesiatej
> np sie wysypie (zerwane polaczenie), to jak sie chce odberac poczte
> ponownie
> to znowu sciaga wszytskie 10 (mimo, ze poprzednie 9 sa juz odebrane). Jak
> zrobic aby serwer pocztowy dostawal potwierdzenie odebrania po kazdej
> wiadomosci a nie po calej grupie ? To sa jakies ustawienia w kliencie (no
> [...]
U mnie OE pamieta co sciągnął.
Moze nie zupełnie na temat, ale

Polecam kolegom maleńki darmowy programikdo robienia porządków na serwerze.
 Można ręcznie kasować z serwera.
Program sciaga same nagłówki, obsługuje wiele kont.
Mozna też kliknąc nagłówek i sciągnie caly mail w trybie tekstowym,
zapisac go jako .eml o otworzyć OE.

MagicMailMonitor aktualnie wersja 2.94b13
http://mmm3.sourceforge.net/

Używam go od 5 lat z powodzeniem od pierwszych wersji
Pozdrawiam Anka