Re: Bootowanie po sklonowanou partycji ghostem

Autor: Anka S <stonoga_at_NoSPAM.poczta.fm.invalid>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 15:32:46 MET DST

news:rv3m2e.q5i.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Anka S" <stonoga@NoSPAM.poczta.fm.invalid> napisał w
> wiadomości news:e2lsdc$ipr$1@h1.uw.edu.pl...

> To bardzo niedobrze, bo te dyski zdecydowanie najmniej się grzeją z
> wszystkich dostępnych na rynku. Zamiast instalować system, zanieś go do
> serwisu, niech go wymienią.

> Wystarczy, jeśli wepniesz nowy dysk w miejsce docelowe (na tasiemce),
> wskażesz go w BIOS-ie jako urządzenie bootujące, a następnie uruchomisz
> Konsolę Odzyskiwania z płytki instalacyjnej XP i wykonasz dwa polecenia:
> fixmbr oraz fixboot. Po czym system powinien był się normalnie
> [...]
Michale wielkie dzięki za pomoc.
1. metoda zadziałała i zbootowalam go z nowego dysku,
doinstalowalam SP2 i office i wypalilam nowy obraz.

2. Zadzwonilam do firmy i kazali przyniećś dysk , od ręku wymienili na nowy
(doplacilam cos i mam 160GB) Nie grzeje się prawie wcale. więc jeszcze raz
dzięki za ostrzeżenie, myślalam ze one tak maja. Pierwszy raz mam samsunga.

3. Moj komp widzi go jako 131GB . Płyta dość stara Asus A7V ,upgradnelam w
zwiazku z tym bios z 1007 do 1011, ale nie pomoglo. Czy tak musi zostac?

Pozdrawiam i dziękuję Anka