WinXP + monitor w laptopie

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 23:11:40 MET DST

Witam,
Wydaje mi się że to jest problem z WinXP a nie ze sprzętem więc pisze tu.
mam laptopa (F-S Amilo M7440) z WinXPHome+SP2+wszystko inne.
Problem jest taki:
gdy włacze laptopa, wpisze hasło w biosie i złoże monitor to zdarza się
że, gdy go później podniose, system nie włącza ekranu. Nie dzieje się
tak zawsze ale jednak to przeszkadza. Jedynym sposobem jest wyłączenie
komputera i właczenie jeszcze raz - na żadne przyciski, kombinacje (z Fn
także) nie reaguje. Cała reszta działa (skoro startuje siec i programy w
tle to znaczy że system wystartował poprawnie, tylko monitora nie odpalił).

Wiec:
Czy jest to problem z systemem? Jeśli tak - jak to rozwiązać? Jakieś
wpisy w rejestrze... cokowliek;/

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \