Re: WinXP + monitor w laptopie

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 00:08:44 MET DST

Użytkownik "dziobu" <kpawelXXX@XXXkr.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e2m3a1$dah$1@news.onet.pl...
> Wiec:
> Czy jest to problem z systemem? Jeśli tak - jak to rozwiązać? Jakieś
> wpisy w rejestrze... cokowliek;/

Sprawdź, czy przełącznik działający w momencie zamknięcia ekranu odskakuje
właściwie po jego otwarciu...? Tylko to już jest dość misterna i nieco
upierdliwa robota, rtaczej dla elektronika... no, chyba, że akurat nim
jesteś :)
Miałem raz tak, że laptop mi wyprawiał brewerie z przełączaniem wyświetlania
między LCD, a zewnętrznym monitorem, i nie ruszały go ustawienia w BIOSie.
Okazało się, że przełącznik, o którym mówię, zawiesił się.

--
LH
Na pohybel spamerom...