Re: Odchudzenie systemu - wywalenie zbędnych rzeczy

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 14:57:48 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e2kibl$4fn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> wklepywanie przy kazdym bzduryn ustawieniu tasiemca hasła administratora

Grzegorz Ci wyjaśnił co i jak - ja chciałbym tylko dodać, iż
należy wiedzieć o tym, że wirus to tylko program komputerowy.
Jeśli go uruchomisz na koncie admina, to wykona kod z pełnymi
prawami w systemie - w kodzie takiego programu/wirusa może
być na przykład zawarte kasowanie zawartości partycji - co wtedy?

Piciu