Re: Odchudzenie systemu - wywalenie zbędnych rzeczy

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 09:16:00 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście - jak ktoś pracuje na koncie administracyjnym, to
> nie ma się co dziwić....

wklepywanie przy kazdym bzduryn ustawieniu tasiemca hasła administratora
(ba to nie jest nawet hasło tylko całe zdanie) jest irytujące. Zresztą
jedyne wirtusy jakie mogąmi zaszkodzić to te które wykorzystają dziure w
systemie. Maile w trybie tylko text czytam, ie zablokowane na
wszystkiemozliwe sposoby, podwójny firewall na dwóch rózncyh maszynach).
Nie zdarzyła mi sie zadna awaria spowodowana wirusami - u innych tak
było że nie było żadncyh zabezpieczeń i używanie ie 5.0...