Re: Odchudzenie systemu - wywalenie zbędnych rzeczy

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 26 Apr 2006 - 10:40:48 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Grzegorz Ci wyjaśnił co i jak - ja chciałbym tylko dodać, iż
> należy wiedzieć o tym, że wirus to tylko program komputerowy.
> Jeśli go uruchomisz na koncie admina, to wykona kod z pełnymi
> prawami w systemie - w kodzie takiego programu/wirusa może
> być na przykład zawarte kasowanie zawartości partycji - co wtedy?

Warunek - uruchomić wirusa przez użytkonika - jest to niemożłiwe - nie
uruchamim byle czego i byle jak. Tylko moga mi zaszkodzić te skrzetnie
ukryte w multimediach na WWW (WMV, dlateog unikam tego rozszerzenia jak
ognia), lub poprzez takie dziury jak sławny niegdyś blaster. Maile nie
dostane bo nie otwierma załączników (wiadmosci z załacznikiem są usuwane
do kosza - dlateog za czasami jakas firma wyśle załcznik) Bo wymiane
plików załatwiam przez FTP (żaden usługodawca kont nie pozwolił by sobie
na przwechowywanie wirusów). Wiec ten problem odpada.

Co 5 minut może nie ale co godiznepotrafie zeminicakies ustawienia - a
już wystarczająco drażni me nerwy odblokowywanie komputera wpisuąc 42
znaki. Ech... A keidys to wystarczyło internetu nie miac.