Re: problem z instalacja WinXP na laptopie z SATA i bez FDD

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Tue 25 Apr 2006 - 09:26:53 MET DST

Dzięki wszystkim za pomoc. Udało się ale tylko dzięki darmowemu nLite.
Musiałem połączyć płytę oryginalną ze sterownikami. Przy pierwszym
połączeniu zrobiłem błąd, gdyż wskazałem te sterowniki jako PnP. Za drugim
razem połączyłem już dobrze. Na koniec zrobiłem bootowalny image .iso i
wypaliłem na płytce.

Najważniejsze, że instalacja się udała!!

Pozdrawiam grupowiczów.

Marcin

-EOT-