Re: myszka + scroll = problem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 19:55:26 MET DST

"Lawrens Hammond" 444ce932@news.home.net.pl

> Jeśli to nie da rady, menedżer urządzeń i usuń myszę PS2, po czym pozwól
> systemowi ponownie ją wykryć i zainstalować,

A nie lepiej zainstalować nowy sterownik przy pracującym starym?
Ja tak robiłem, gdy miałem problemy, a miałem kiedyś ze sterownikami
bardzo dużo kłopotów. Czasami musiałem ,,ręcznie'' coś przeinstalowywać,
biorąc na przykład sterownik od zainstalowanego W98 do WME.

> miej płytę ze sterami, jeśli nie jedziesz na systemowych.
> Bo ja bym przy systemowych pozostał. Pamiętaj oczywiście
> o zabezpieczeniu starej wartości każdego klucza i o ostrożności
> przy manipulacjach e Rejestrze.

Bez przesady -- te manipulacje nie są aż takie groźne w swych skutkach. :)

-==-

"pirek" e2inda$2b2p$1@News.K.PL

> system: winxp + sterowniki do myszki(najnowsze ze strony producenta)

Pomyśl może o nie najnowszych? U mnie mysz Logitecha nie
pracuje pod WXP z najnowszymi, a pracuje z nie najnowszymi. :)

W ogóle możesz pokombinować z różnymi sterownikami.
Niekiedy są ciekawe rzeczy. :) Na przykład u mnie
można dowolnie zdezorientować ;) mysz, dzięki czemu
lepiej można ją dopasować do sytuacji. :)

Moim zdaniem dobranie najciekawszych czy najstabilniejszych
jest najtrudniejszą rzeczą w instalowaniu systemu, dlatego
raz zainstalowanego lepiej nigdy nie przeinstalowywać, lecz
pielęgnować aż do ,,śmierci''. :)

E. :)