Re: myszka + scroll = problem

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 16:57:22 MET DST

Użytkownik "pirek" <pirek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e2inda$2b2p$1@News.K.PL...
> problem: scroll nie dziala
>
> sprzet: myszka A4 Tech OP-620 (PS/2)
>
> system: winxp + sterowniki do myszki(najnowsze ze strony producenta)
>
> Problem polega na tym, ze kazda myszka (dzialajaca na innym kompie)
podpieta
> do tego kompa nie reaguje na scroll'a...
> Problem nie wystepuje w przypadku myszki na USB.

Rejestr, CTRL-F i odszukaj wystąpienie wartości DWORD EnableWheelDetection,
powinna wynosić 2, jeśli nie, to zmień. Ona wystąpi w 4 miejscach, podmień
ją we wszystkich. (ona nie wystąpi w innych miejscach, niż potrzebne)
Jeśli to nie da rady, menedżer urządzeń i usuń myszę PS2, po czym pozwól
systemowi ponownie ją wykryć i zainstalować, miej płytę ze sterami, jeśli
nie jedziesz na systemowych. Bo ja bym przy systemowych pozostał.
Pamiętaj oczywiście o zabezpieczeniu starej wartości każdego klucza i o
ostrożności przy manipulacjach e Rejestrze.

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,