Re: dwa monitory - w2k - jak to uruchomić ???

Autor: ędrju <galikowski_at_go2.pl>
Data: Fri 21 Apr 2006 - 09:39:53 MET DST

> witajcie
> za diabła nie udało mi się uruchomić dwóch monitorów pod w2k
> w win98 bez problemu a w 2k uparcie wyłacza mi druga kartę graficzną gdy

> instaluję
> kombinowałem na różne sposoby, nawet dwie takie same karty graficzne, na
> sterownikach z w2k by nie było wątpliwości
> i bez efektu...druga karta graficzna pojawia się z żółtym wykrzyknikiem w
> menadżerze urządzeń..
> ma ktoś pomysł jak odpalić ?
> andrzej

no i udało się jednak :)
jednak nie włączenie snooping lub pooling
zaktualizowałem BIOS płyty a potem ustawiłem w BIOSIE inicjowanie systemu z
kartą PCI a nie AGP (są dwie karty graficzne, jedna AGP druga PCI, z opcją
AGP first nie idzie, musi być PCI first)
a w Windows i tak można ustawić który monitor jest główny
andrzej