Re: Przeglądarka plików graficznych - free for comercial use

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 13:54:45 MET DST

Marek Lubiński napisał(a):

> http://www.absolutefreebies.com/best_freeware.html
> Also note, that SlowView is Freeware for both private and commercial use.

Łojezu, przecież czytanie ze zrozumieniem naprawdę nie boli!

Jak autor pisze, że skończył z darmową wersją swojego programu i
oczekuje od wszelkich serwisów, które udostępniają jego program by tego
zaprzestały natychmiast to wiesz gdzie możemy sobie włożyć informację z
takiego właśnie serwisu?

Pozdro

--
Borafu