Re: Problem z kopiowaniem dyskow, Image Drive 7.0

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 13:41:09 MET DST

"mkw20" 1145878064.511226.189570@i40g2000cwc.googlegroups.com

> Witam ponownie. Faktycznie nie doczytalem tego, co napisal Michal
> Kawecki. System nie chcial wstac, bo zrobilem fixboot, a potem bootcfg
> /rebuild, zamiast Kawecki trick :) z fdisk /mbr - dzieki za ta ostatnia
> strone. Natomiast Eneuel napisal, ze system wstanie po pol godziny za
> 1szym razem ale wstanie; u mnie bylo troche inaczej, bo system ruszyl
> od razu, za to zamykal sie za 1szym razem godzine ale sie zamknal;)
> Dzieki za pomoc. Na razie wszystko hula, jak by co to bede w kontakcie.

Przerabiałem to wiele razy i za każdym razem było tak samo, przy
czym nie wiem, czy to pół godziny, bo nie było mnie przy komputerze.
Zazwyczaj/czasami w ogóle w takich sytuacjach nie ma mnie w domu. :)

Ale tak na oko z pół godziny. :) Może ćwierć. ;)

I później nie miewałem kłopotów. Z zamykaniem także.

Z zamykaniem mam największe problemy, gdy komputer pracuje
kilka tygodni bez wyłączania. Wówczas potrafi się wyłączać
,,pół godziny'', ale się wyłącza. :)

I ciekawostka:

Kiedyś dwie partycje normalnych dysków (nie penów itp.)
uzyskały u mnie tę sama literkę i nie było to związane
z tymi nieszczęsnymi sygnaturkami.

E. :)