Re: Routing a zrywanie połaczenia

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trap.poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 13:57:01 MET DST

Osadnik napisał(a):

> nie. Było t zbedne - i bedzie (na 5 klientów...)
>
> taa, a jak roziwazac sprawe serwera plików / WWw? Przepuszczac prze
> router? a czy to nie bedzie konfliktowe?

Oczywiście ,że nie
1.Serwer plików pozostaje bez zmian bo do niego i tak dostepu z netu nie
bylo ...
2. W serwerze DHCP ustawiasz bramke na na nowy routerek
3. Jak masz Active Directowy to masz uruchomiony serwer DNS.. Wtedy
wpisujesz w lokalnym DNS przekazywanie zewnętrznych zapytań do DNS
twojego ISP czyli TP SA.
4. Co do WWW ... masz na tej neo strone WWW ??? Jeżeli masz jakąś prostą
stronkę to też nie problem. Odpowiedni forward portów na routerze i
strona hula bez problemów.
Takie wyjście ze sprzetowym routerkiem jest wg mnie duzo
lepszym,wygodniejszym i co ważne bezpieczniejszym rozwiązaniem.

Pozdrawiam
Marcin