Re: problem z instalacja WinXP na laptopie z SATA i bez FDD

Autor: Marcin Z. <mziel-nospam_at_szczecin.home.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 10:09:19 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" napisał w wiadomości

> 'A w BIOSie ustawione na SATA 1 kontroler?

W BIOSie mam funkcję AHCI (Advanced Host Controller Interface). Po jej
wyłączeniu, system udało mi się zainstalować ale teraz XP nie obsługuje
wszystkich funkcji dysku SATA. Przy ponownym włączeni tej funcji - XP nie
startuje (reset w trakcie ładowania). Czyli nadal nie mogę wgrać sterów do
SATA nawet w zainstalowanym XP-ku.

> ''A USB/Flash Memory siakieś nie masz w owym mobile...!?:-)

Tak, próbowałem bootować z USB ale instaluje go jako USB-HDD na napędzie C:
a tu wymagany jest napęd A: Myślę, że nawet floppy na USB byłby
zainstalowany przez BIOS na literze C: lub dalszej.

Marcin