Odchudzenie systemu - wywalenie zbędnych rzeczy

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 09:55:50 MET DST

Witam!

Czy mając zainstalowane wszystkie Hotfixy w XP Proff można usunąć
tymczasowe katalogi typu:
C:\Windows\$NtUninstall*
C:\Windows\hf_mig$
C:\Windows\Driver Cache
C:\Windows\inf
C:\Windows\KB*.log

?
Chodzi o to że dysk jest mały w laptopie i chciałbym odchudzić system.
Gdzieś była taka fajna stronka opisująca co można wyrzucić żeby
oszczędzić miejsce na dysku i żeby system chodził szybciej.

Próbowałem w archiwum znaleźć coś na ten temat, ale coś mi nie wychodzi
szukanie.

Pozdrawiam Paweł