Re: Problem z kopiowaniem dyskow, Image Drive 7.0

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 09:49:24 MET DST

Użytkownik "mkw20" <mkw20@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:1145835362.755249.182370@v46g2000cwv.googlegroups.com...
> Problem nie lezy w MBR, bo skopiowany system sie uruchamia.
> Pojawia sie znany czarny ekran z logo windozy a potem pojawia sie
> niebieski ekran, gdzie powinien pojawic sie napis Zapraszamy, ale
> sie nie pojawia, a system sie zwiesza. Nie wiem czy nie powinienem
> zrobic tej operacji z przeniesieniem systemu poprzez jednak
> zrobienie obrazu, a nie przez zrobienie kopii dysku, chociaz jak
> dla mnie to to samo tylko dluzej trwa.

Przeczytaj _uważnie_ to co napisałem, a potem poszukaj informacji co to
jest podpis dysku (nt-signature) i jak go zresetować. A o konsekwencjach
jego pozostawienia po skopiowaniu partycji poczytaj np. tutaj:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_frm/thread/3e9d3f3b4cab6c6c/0b40d840fc8cef27?lnk=st&q=kawecki+podpis+dysku+ghost&rnum=2#0b40d840fc8cef27 .

--
M.   [MS-MVP]