Re: Problem z kopiowaniem dyskow, Image Drive 7.0

Autor: mkw20 <mkw20_at_gazeta.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 01:36:02 MET DST

Problem nie lezy w MBR, bo skopiowany system sie uruchamia. Pojawia sie
znany czarny ekran z logo windozy a potem pojawia sie niebieski ekran,
gdzie powinien pojawic sie napis Zapraszamy, ale sie nie pojawia, a
system sie zwiesza. Nie wiem czy nie powinienem zrobic tej operacji z
przeniesieniem systemu poprzez jednak zrobienie obrazu, a nie przez
zrobienie kopii dysku, chociaz jak dla mnie to to samo tylko dluzej
trwa.