Re: Przełączniki w XP

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 02:01:47 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" e2h1q9$kpb$1@opal.icpnet.pl

> Nie musisz mi tego mówi, jestem wielkim zwolennikiem konsoli, często używam
> konsolowych narzędzi, w tym windowsowych portów uniksowych narzędzi.
> Ostatnio zajmuję się MSH i propaguję go przy różnych okazjach.

Odpowiadałem na Twój post, ale odpowiedź swoją kierowałem do Jacka,
który wątek rozpoczął. A uczyniłem tak dlatego, iż rozwijałem Twoją
uwagę (np. --version).

Wydało mi się oczywistością, że piszę wszystko do niego, a nie
do Ciebie, choć odpowiadałem na Twój post. Mógłbym odpowiadać
Jackowi i zacytować Ciebie, ale mi się po prostu nie chciało
tak uczynić. :)

E. :)