Routing a zrywanie połaczenia

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 20:14:40 MET DST

Uruchomiłem i skonfigurowałem routing i dostęp zdalny. Wszystko działa
brdzo dobrze - no nie ma żandych problemów. Do tego doinstalowany - na
wszeli wypadek - firewalla - Cos symanteca - ale darmowe. Ale do rzeczy.
Jak wiem tp ma złośliwy odruch resetować połacznie modemowe po 24
godzinach.I tu zaczał od jakiegoś czasu pojawiac sieproblem - otóż
połacznienie jet wznawiane - routing sie blokuje - protokól tcp ip
wysiada - niechce nawiazac połaczenia ponownie (ani ręcznie ani
automatycznie) POmaga tlyko reset. Czy ktoś wie czym to mozebyc
spowodowane? Czy potrzebny jest ten firewall, czy router już stanowi
przywoita zapore?