Re: KB911567

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 20:12:59 MET DST

"sTav" e2ga9e$avl$1@nemesis.news.tpi.pl

> Nie wystarczy przenieść %TEMP%?

W WME jest na U:\tmp. :) Wcześniej pod dwama systemami był na E:\tmp. :)

> WindowsXP-KB911567-x86-PLK.exe - 1,51 MB
[
 .
  .
   ]
> "spuninst.exe" = "_sfx_0019._p", "update\update.exe"

Ale w celu jakim to piszesz? :) Mam wolnego miejsca 136 MiB,
przy czym czasami bywa tylko kilka. Być może trzeba będzie
najpierw rozciągnąć partycję, później poinstalować ileśtam
łat potrzebnych do tej akurat, skasować to i owo, i skrócić
znów do 1 GiB. Niedawno łatałem system i drastycznie spadała
ilość wolnego miejsca, co stale ,,reperowałem''. :)

Nie licząc łat (bo nie mam jak ich policzyć z wiadomego powodu)
mam zainstalowanych około 135 programów. Niby instaluję co się
da na E:, ale jednak C: przy okazji też puchnie. :)

E.