Re: Routing a zrywanie połaczenia

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 20:47:54 MET DST

Osadnik napisał(a):
> Uruchomiłem i skonfigurowałem routing i dostęp zdalny.
1.gdzie ?
Wszystko działa
> brdzo dobrze - no nie ma żandych problemów. Do tego doinstalowany - na
> wszeli wypadek - firewalla - Cos symanteca - ale darmowe.
2.symantec daje cos free ?
  Ale do rzeczy.
> Jak wiem tp ma złośliwy odruch resetować połacznie modemowe po 24
> godzinach.
Na moich modemach nic sie "resetuje", myslisz pewnie o neo.
I tu zaczał od jakiegoś czasu pojawiac sieproblem - otóż
> połacznienie jet wznawiane - routing sie blokuje
3.zdefiniuj "blokuje" i pisz po polsku...
- protokól tcp ip
> wysiada - niechce nawiazac połaczenia ponownie (ani ręcznie ani
> automatycznie) POmaga tlyko reset. Czy ktoś wie czym to mozebyc
> spowodowane? Czy potrzebny jest ten firewall, czy router już stanowi
> przywoita zapore?
Po co pytanie o router skoro w pkt.1 skonfigurowales routing ...

Pytaj mnie a bardziej szczegółowo...

Pozdrawiam

Marcin Szczygielski