Re: XP/Logowanie/Domy¶lny profil - pole has³o

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 10:45:37 MET DST

Dnia 2006-04-21, *JJ* napisa³(a):

> Da siê ustawiæ dla jednego konta w XP, ¿eby po odpaleniu systemu
> automatycznie pokazywa³ pole do wpisania has³a? Z tego co pamiêtam dla dwóch
> uaktywnia³o siê pierwsze. Wcze¶niej równie¿ mia³em tak przy jednym koncie
> ale teraz za ka¿dym razem trzeba 'wybieraæ' konto (przyp. - mam jedno).
> Zawsze to szybciej :)

Tego zachowania nie mo¿na zmieniæ ¿adnym ustawieniem (chyba :) ). IMO
mo¿esz jedynie:
- zmieniæ nazwê konta tak aby by³o pierwsze wg. kolejno¶ci alfabetycznej
- ukryæ drugie konto (o ile go nie u¿ywasz albo u¿ywasz rzadko. Patrz post
Picia. Dostêp do niego uzyskasz po podwójnym Ctrl+Alt+Del
- wy³±czyæ ekran powitalny i korzystaæ z klasycznego (Win NT, 2000)
logowania, z (opcjonalnie) w³±czonym zapamiêtywaniem ostatnio loguj±cego
siê u¿ytkownika. Co zreszt± OIDP jest w³±czone domy¶lnie.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*